Tiedotteet

Hyvinkää avaa Viikkarin biitsikauden 18.5.2024

Viikkari Biitsin kausi avataa tuttuun tapaa toukokuun puolivälin jälkeen. Nyt kesän kalenterissa on tiedossa yhdeksän turnausta sekä tietysti sarjojen lopputurnaukset.
Muutama turnaus on vielä työn alla ja ne lisätään kalenteriin jos toteutuvat.
Sarjoja on elelleen miesten- ja ja naisten sarjat sekä molempien sarjojen touhusarjat, jotka ovat tarkoitettu vähemmin pelanneille, aloittelijoille ja kaikille harrastajille.
Tutustukaa tarkemmin sääntöihin www.vikinglinecup.yhdistysavain.fi. Valitkaa itsellenne sopiva sarjataso ja ilmoittautukaa mukaan kesän rientoihin. Ilmoittautumiset turnauksiin avataan 30 vuorokautta ennen turnausta ja päättyvät 7 vrk ennen turnausta.

Turnausjärjestäjät toivottavat kaikki
biitsiharrastajat tervetulleeksi kisailemaan

20. ViikkariBiitsi koki yllättäviä asioita

Viikkari Biitsin juhlavuosi käynnistyi toukokuun puolivälin jälkeen Porvoosta ja eteni hienosti kesä-heinäkuun vaihteeseen saakka. Sitten tuli valitettava kuukauden tauko, kun järjestäjiä ei heinäkuun helteille löytynyt ei sitten millään.

Myös loppukesä oli haasteellinen, sillä turnauksissa tuli päällekkäisyyksiä oli niin Tallinnan- kuin myös lopputurnauksen kanssa.

Kaiken kaikkiaan juhlakesän turnauksiin osallistui 225 joukkuetta.
Mitä uusi kymmenluku tuo tullessaan sen näkee sitten ensi keväänä.
Toivotan kaikille biitsin ystäville mukavaa talvikautta missä voi valmistua tulevan kesän turneille vaikkapa Viking Line Cupin turnauksissa jotka käynnistyvät taas lokakuussa.

Antero

Tallinna 19.8.2023

Miesten touhusarja on täynnä. Ilmoittaudu varalle. Voimme tarvittaessa ottaa mukaan vielä neljä joukkuetta jos varasijalle ilmoittautuu neljä joukkuetta. Naisten touhusarjaan mahtuu vielä muutama joukkue.

Jos ilmoittaudut varasijalle, ota yhteys Antsaan 044 0880654.

Viikkari Biitsillä on menossa 20. kesä.

Tallinnan turnaus 19.8. on valittu 20 vuotisjuhlaturnaukseksi. Ilmoittautuminen turnaukseen on avattu ja päättyy jo 15.7.
Juhlavuoden kunniaksi Viking Line tarjoaa 20 ensimmäiselle ilmoittautuneelle ja matkan varanneelle joukkueelle meno-paluun 20€/joukkue sisältää polttoainekulut.
Meno perjantaina 18.8. klo 14.15, tai 21.00, paluu sunnuntaina 20.8. klo 15.30.

Viru Hotelli on mukana juhlissa tarjoamalla majoitusta 55 €/henkilö 2hh/yö sisältäen aamiaiset.Nämä varaukset eivät ole toisiinsa sitovia ja on varattavissa 15.7. mennessä. antero.tapola@gmail.com 044 0880654, mistä myös mahdolliset tiedustelut.
Turnaukseen voi osallistua tietysti myös omatoimimatkalla. Turnaus alkaa aamulla klo 9.00.
Nyt ilmoittautumiset liikkeelle.

Viikkari Biitsin 20 kausi avataan Porvoon turnauksella 20-21.5.

Porvoo avaa Viikkari Biitsin 20- juhlavuoden turnaukset toukokuun loppupuolella.
Sarjoja on edellisvuosien tapaan neljä: miesten-, miesten touhu-, naisten- ja naisten touhusarjat.
Miesten ja naisten sarjoissa osallistumisoikeus on rajattu niin että vain aikuisten SM-kiertueiden pelaajat eivät saa osallistua, koskee myös karsintoja.
”TOUHU”- sarjat ovat tarkoitettu edelleen vähemmin kilpailuissa käyneille pelaajille joihin ei voi osallistua JNBT ja JNCT turnauksiin osallistuneet pelaajat. Näin kynnys Touhu sarjoihin on edelleen matala.
Viikkariturnauksissa ei tarvita myöskään beach volley lisenssiä.
Juhlakesän huipentuma pelataan Tallinnassa 19.8. ja kauden loputurnaukset sarjoittain 8 parhaiden joukkueiden kesken Hyvinkäällä 26.8. Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumiset netin kautta www.vikinglinecup.yhdistysavain.fi turnauskohtaisesti kuukautta ennen turnausta. Poikkeuksena Tallinnan turnaus mihin ilmoittautuminen avataan 1.6. ja päättyy 15.7.
Turnauskalenteri täydentyy vielä ehkä muutamalla turnauksella, joten kannattaa tarkkailla kalenteria.

Tervetuloa juhlavuoden turnauksiin.